FORMULARZ ZGŁOSZENIA UTRATY DANYCH

Formularz należy pobrać poniżej zgodnie z wybranym trybem diagnozy. A następnie wydrukować, wypełnić, podpisać i dołączyć do przesyłki. Przesyłkę należy wysłać na adres : VS DATA, ul. Świętojańska 55/16, 81-391 Gdynia.

Tryb standardowy (99 pln netto) – PDF
Tryb przyspieszony (399 pln netto) – PDF
Tryb ekspresowy (799 pln netto) – PDF

Przepraszamy ale chwilowo formularz w wersji on-line (poniżej) nie przyjmuje zgłoszeń. Pracujemy nad jego naprawą. W razie problemów prosimy o kontakt z BOK pod numerem telefonu 58 661 45 28.

1. Tryb diagnozy
Rodzaj nośnika:


Czy dysk jest częścią macierzy RAID?

Ilość dysków połączonych w RAID

 

Tryb diagnozy: Standardowy ( 99 zł netto + VAT) Przyśpieszony (399 zł netto + VAT) Ekspresowy (799 zł netto + VAT)

Diagnoza oferowana jest w 3 trybach:

Tryb standardowy - nośnik trafia do kolejki nośników oczekujących na diagnozę; czas realizacji usługi do 10 dni roboczych.
Tryb przyspieszony - nośnik traktowany jest priorytetowo. Czas realizacji usługi do 5 dni roboczych.

Tryb ekspresowy - nośnik diagnozowany jest poza kolejnością, a wyniki przekazywane są natychmiast po ich uzyskaniu. Prace trwają 24h/7, niezależnie od dnia tygodnia, świąt, itp.

2. Dane nośników
Producent:
Model:


 Nośnik jest na gwarancji Nośnik nie jest na gwarancji
Pojemność:
Numer seryjny:
 Można otwierać nośnik Nie można otwierać
Stan nośnika*:
3. Dane techniczne
System operacyjny:
System plików:
Partycje:
Pliki i katalogi do odzyskania*:

 

Prosimy wypisać nazwy plików lub katalogów do odzyskania, ewentualnie typy plików – od najważniejszego do najmniej ważnego. Nie jest to informacja niezbędna, ale wskazówka pomocna w wykonaniu diagnozy zwiększająca skuteczność i skracająca czas realizacji usługi.

Dokładne określenie plików do odzyskania może obniżyć koszt usługi, ponieważ skraca czas pracy technika niezbędny do uzyskania dostępu do pożądanych danych.

Okoliczności utraty danych*:

 

Przy podawaniu okoliczności utraty danych prosimy o informacje dotyczące okoliczności awarii (np. czy nastąpiła ona podczas pracy, czy wcześniej nośnik wykazywał niepokojące objawy, czy wydawał jakieś niestandardowe odgłosy).
4. Właściciel nośnika / osoba kontaktowa (obowiązkowe)
Imię*:
Nazwisko*:
Ulica, numer*:
Kod pocztowy, miasto*:
Email:
Telefon*:
5. Dane firmy (opcjonalnie)
captcha
Przepisz kod z obrazka:
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu zamówienia niezbędnych do realizacji usługi przez VS DATA*

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez VS DATA z siedzibą w Gdyni, ul. Świętojańska 55/16 (81-391), NIP 588-209-68-02 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz na otrzymywanie od VS DATA informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Krok pierwszy. Wyślij do nas maila ze zgłoszeniem.
- Krok drugi. Do paczki dołącz wydrukowany i podpisany formularz.